9 Mart 2014 Pazar

[Çeviri] 140309 TVXQ-Spellbound Uijeongbu İmza Günü Hayran Raporları

English

[Trans] TVXQ-Spellbound Uijeongbu Fan Sign Evet Fan acc.


  • Yunho November With Love şarkısını çok uzun zaman önce yazmış.Bir arkadaşının iltifat etmesi üzerine albüme koymuş şarkıyı.
  • Changmin'e kısa saçlı mı uzun saçlı mı kızlardan hoşlanırsın diye sorulduğunda Changmin '' İyi görünümlü olduğu sürece önemi yok'' demiş.
  • Yunho bugün şapka takmıştı,dışarı çıktığında bugün çizim yapmayacağını söyledi. :D
  • Changmin kızlar hakkındaki düşüncesini söyledikten sonra kafasını masaya gömmüş gülerek.
  • Yunho herkese gülüp selamlarken Changmin çoktan imza vermeye başlamıştı.
  • Changmin imza verirken Yunho onu izliyordu.
  • Fan:Hiç bir şey yemeden geldim..Changmin:O zaman buradan çıktıktan sonra yemek yemeye git.
  • Fan:Oppa ne zaman Yunho oppa gibi saçlarını pembeye boyayacaksın.? Changmin:Boyamak istemiyorum.
  • Fan:Oppa bana bir sincap çiz. Changmin:Adınızı yazmak dışında bir şey yapmayacağım bugün.
  • Fan:Ayyyy vuhuvvvv Changmin:-fanı taklit ederek ahhh vuhuvvv
  • Fan:Solo şarkılarınız cidden çok iyiydi ! Yunho:Cidden mi sevindim!
  • Fan:Yunho oppa kilo aldın. Yunho:Öyle mi? Fan :Evet ama ben böyle sviyorum seni!
  • Ben adımı Kore alfabesi ile yazdım,onlarsa Japon alfabesi ile Changmin'e harikasın dedim o da ''heheheh'' dedi.
  • Küçük bir fanboy Yunho'ya ''fighting'' dedi Yunho da ona sevimli bir sesle ''Fighting '' dedi.
  • Bir fan Yunho'ya onun sevdiği Frezya çiçeklerinden demet verdi. Fan:Cassiopeia arkadaşımla beraber bu çiçekleri satın aldık. Yunho:Ah frezya mı ? Ben çok severim ! -Yunho gözlerini kapadı ve çiçekleri kokladı.
  • Yunho parmaklarıma baktı ve tırnaklarımı işaret ederek. ''Bu gerçekten harika , kendin mi yaptın? '' dedi.Ben de ona tırnağımı uzattım ''Yunho ojesi'' dedim. Yunho gördü ve ''Ah neeeee?? Ben miii hahahah'' dedi. Bakmak isterseniz : https://twitter.com/akapitvxq7/status/442656189269041152/photo/1
  • Yunho bugün Inkigayo çekimlerini yaptıktan sonra geldiklerini ,bu yüzden yorgun olduklarını çizim yapamayacaklarını söyledi.
  • Fanlardan birisi menajerin MacDonalds'a hamburger almak için girdiğini söylemiş.
  • Yunho TVXQ fanlarının çok sevimli olduğunu söyledi.
  • Yunho TVXQ fanlarının pozitif enerjiye sahip olduğunu söyledi.

  •  Gamcheon Köyündeki el izinin gerçekten Changmin oppaya ait olup olmadığını sordum (Mimi dizisinin çekimlerinin yapıldığı yer.) Changmin ona ait olduğunu söyledi.Bazı düzenlemeler yapıldığını ama onun elinin olduğunu söyledi.

    Kaynak:mug_ping,yunjaery,pearls_purple,yunmoon
    Çeviri:
    Umay@TVXQTurkishFans





1 yorum:

  1. ChaMi şirinim bizim köye de gel çekim yapmaya :P

    YanıtlaSil