10 Mart 2014 Pazartesi

[Haber] TVXQ'dan Max Chanmgin Hayranının Sadece Onunla Olmayı Reddettiğini Söyledi

[News] TVXQ’s Max Changmin Says His Fan Denied to Commit to Only Him

English

TVXQ üyesi Max Changmin  bir hayranın yazdığı 
bu güne kadar unutamadığı mektup hakkında konuştu.

10 Mart tarihinde MBC FM4U’s Hope Song radyo programına konuk olan TVXQ aldıkları hayran mektupları hakkında konuştu.

Dünya çapındaki popülerliklerinden bahseden U Know Yunho '' Japonya'da aktivitelerimizi çoğalttıkça Japon fanlardan baya tepki gördük.Ama şimdi Youtube sayesinde dünya çapındaki hayranlarımız mesajlarını yazabiliyorlar.Onların Korece mektup yazması beni etkliyor'' dedi.



Max Changmin ise ''Hayran mektuplarından bahsedince aldığım bir mektubu hatırladım.Busan'a çekimlere gittiğimde orta okula giden bir fanım bana mektup verdi.Okuduğum zaman çok mutlu oldum . '' Oppa seni gerçekten çok seviyorum.'' ardından mektup şöyle devam ediyordu '' Ama dürüst olursam,sadece seni sevemiyorum.''  diye konuşmaya katıldı.

 DJ Kim Shin Young ''Sonsuza kadar  
Jang Woo Hyuk'u seveceğimi düşünüyordum,ama insanlar zamanla değişiyor.3 sene önce hayatımın aşkını buldum '' diyerek oradakileri güldürdü.

Kaynak:mwave
Çeviri:
Umay@TVXQTurkishFans

1 yorum:

  1. Hahahaha ChaMi'ye böyle açık sözlü bir fan lazımdı :D

    YanıtlaSil