7 Mart 2014 Cuma

TVXQ-Star1 2014 Röportajı

''Anlatmaya gerek yok.ONLAR TVXQ! "

Sadece grup isimleri ile bile insanlara güven veren bir grup var.26 Aralık 2003'te çıkış yapıp ,26 Aralık 201 te 10.çıkış yıl dönümünü kutlayan TVXQ,herhangi bir tanıtıma gerek kalmadan,varlıkları tüm gösterişi ile gözler önünde.Herkes bilir ve kabul eder ki , herşeyin başlangıcı onlar oldukları için ''Zirvenin Zirvesi'' ismi onlara verilmiştir .Bu iki adama '' En iyisi"gibi sıfatlar kullanmak
 onların bu mütevazi tavırlarının yanında sönük kalır.  - Röportajcı Kwon Soo Bin

Soru:TVXQ Something ile dönüş yapalı yaklaşık bir ay oldu.Bu albüm TVXQ'nun 10.Yılını kutladıktan sonra çıkardığı albüm olduğu için,albümde hepimizin bilmediği sembolik şeyler vardı sanki.Müzik şovlarında 1.olduktan sonraki şaşkın yüz ifadeleriniz  bir çok kez 1.lik kazanmalarına rağmen hala 1.olmayı önemseyip hazine gibi gördüğünüzü gösteriyor.Bu bizlerde derin bir izlenim bıraktı.


Changmin:Zaman düşündüğümden çok daha hızlı akıp gidiyor.Bu kez promosyonları yaparken kazançlarımdan çok fazla şey elde ettim.Müziğimizin ve görüntümüzün yeni formu ile bir ölçüde temelimizi değiştirdiğimizi düşünüyorum.Bu nedenle harika hissediyorum.Ve hatta bu değişimi yaptıktan sonra 1.olduk.Gerçekten şaşırdım.


Yunho:Geri dönüş yapmayalı uzun zaman olmuştu.10 yıl geçse bile hala insanlardan sevgi alabiliyor olmak bizim için bir ödül zaten.Bizim için çok fazla çalışan hayranlarımız ve personellerimizi de unutmayalım.


Soru:Something TVXQ'nun rengini canlandırsada,aynı zamanda cazibesiyle kendine çeken bir şarkı.Ayrıca TVXQ'nunda çok memmun kalarak bu şarkıyı seslendirdiğini duydum.



Yunho:Ben aslında funky ve hareketli tarzlardan hoşlanıyorum.Prodüktörümüz Young Jin ile buluştuk ve benzersiz rengimizi kaybetmeden yüksek kalitede bir albüm hazırlamak istedik.Bu albümde insanlara oluşturduğumuz mevcut TVXQ stilinin çok daha fazlasını göstermek istedim,farklı farklı stiller deneyip onlarda başarılı olmaya çalışıyoruz.



Soru:Zaman hızla akıp giderken geride bıraktığımız bu son 10 yılda TVXQ ''Kalite sonsuzdur'' sözünü grup olarak herkese gösterdi.

Yunho:Şarkıcının kariyer süresi kısadır.İyi bir şeyler için çabalayan arkadaşların yanı sıra,çabuk pes eden onlarca genç var.Çok genç yaşımızda çalışmaya başladığımızdan çalkantılı günlerimiz çok oldu,ama sanatçı olmak için bizim gibi çok çalışırsa bizden küçüklerimiz parlak geleceklerini görmemiz mümkün olmaz mı?Daha canlı bir şekilde ifade edecek olursam, bizler büyükler olarak varlığımızı bizden küçüklere örnek olsun ,güç kaynağı haline gelebilelim diye daima sürdürmek istiyoruz.Ayrıca uzun yıllar boyunca şarkıcı olarak kitlelerle beraber olmak istiyorum.

Changmin:Kısa süreli idol olsaydım diye endişelerim oldu ki bunun bir çok örneği var.Şu sıralar herşey çok hızlı gelişiyor ve değişiyor.Bizden sonra gelen arkadaşlarımız için yol gösterici olabilirsek iyi olurdu.Ve ben daima şarkıcı olarak yaşamak istiyorum.

Soru:Peki 10.yıl dönümümüzü geride bırakmışken,gelecekteki 10 yıl için ne düşünüyorsunuz?

Yunho:Tabii ki bunun hakkında çok düşündüm.TVXQ'yu yaşatmaya devam etmek ve görünmeyen yanlarımı göstermek istiyorum.Tabiki Jung Yunho tarafımı unutmadan.Pek çok kişiye hayaller ve umut veren bir insan olmak istiyorum.Benden aldığı enerji ile daha çok çalışmak istediğini belirten bir kişinin mektubu aldım.Bu gerçekten kalbime dokundu ve daha samimi daha gerçek olmam gerektiğini düşündüm.

Soru:TVXQ her zaman bizlere yeni bir tarafını göstermesin rağmen hala farklı bir yönünü daha göstermek istiyor.

Changmin:Çünkü şirketimiz ve personelimiz daima yeni şeyler buluyorlar.Onlar bizlerin gelişmesine ve yeni şeylere meydan okuyabilme cesaretini kendimizde bulmamıza yardımcı oluyorlar.Bizleri destekleyen ve yanımızda olanlara daima minnettar olacağım.


Soru: Yunho sen 30'una geldin Changmin sen de 20lerinin ortasındasın.Yaşlanmakla ilgili çeşitli görüşleriniz varmış gibi duruyor.

Yunho:Planladıklarımı bitirmek üzereyim,sıkı çalıştım ve ikinci aşamadaki düşüncelerim için hareket ediyorum.Şimdiki amacım gelecekteki hayallerimi somutlaştırmak . Hayallerim 19 yaşımdan bu yana değişmedi , yalnızca onları somutlaşmış hale getirdim.

Changmin:Bugüne kadar gerçekleri bu kadar hissetmemiştim. Belkide genç arkadaşlarımın sayısı arttığı içindir?Ama çok çok büyük değişiklikler olduğunu  düşünmüyorum.Geçmişte ne kadar hızlı yaşarsan,çabuk büyürsen o kadar iyi olur diye düşünüyordum,ama zaman geçtikçe anladım ki hiç de öyle değilmiş (gülüyor) ( Sen de büyüdün changmin asdgfhj) Aslında ben 30lu yaşlara bassam bile hayatımda çok büyük değişiklikler olmaz.Sırf yaşlandım omuzlarımda daha fazla yük var diye despot olgun biri olmayacağım bence.;

Soru:Geçenlerde TVXQ ulaşmak yapmak istedikleri şeyler olarak ''İcat yapmayı'' ve ''Bungee Jumping'' i seçti.

Yunho:Arkadaşlarımla buluştuğum zaman sık sık bu konu hakkında konuşurum.Bir şeyler üretmek yapmak istiyorum.Bu konu hakkındaki hayallerim oldukça geniş.Ayrıca lisans sertifika da almak istiyorum.Mesela badminton ya da suya dalış hakkında sertifika alıp diğer insanlara öğretebilirsem güzel olur bence.

Changmin:Bir fırsatım olursa bunge jumpingi denemek istiyorum.Geçmişte Amerikaya gittiğimde Las Vegas' da 100 metrelik bir yükseklikten aşağı atladım.Ama bunge jumping için bir fırsatım olmadı.Yurtdışına çıkmak ve bunge jumping yapmak için kendime ayırabileceğim zaman olsa güzel olurdu.

Soru:Max Changmin geçenlerde adın bir TV programında en iyi görünüşe sahip ünlüler arasında üst sıralarda yer aldı.Bilhassa bu listede 20li yaşlardaki erkekler seçim yapmıştı.

Changmin:Benimde seçilmiş olmam gerçekten iyi hissettiyor.Ben de kendimden büyüklerime baktığım zaman erkek gözüyle onların iyi olduğunu düşünürdüm.

Kaynak:mug_ping
Çeviri:Umay@TVXQTurkishFans


1 yorum:

  1. ChaMi otur oturduğun yerde,Bungie Jumping senin neyine !!! Hyung'un gibi git bişeyler icat et. Kendine dikkat et şirinlik abidem.
    Çeviri için teşekkürler Umaycım ^^

    YanıtlaSil