9 Mart 2014 Pazar

[Çeviri] 140308 TVXQ-Spellbound İmza Günü Hayran Raporları

-Changmin dün gece biraz içki içtiğini bu yüzden halsiz hissettiğini söyledi.

-Changmin 4 şişe sojuya dayanaklı olduğunu söyledi,Yunho ise elmalı kola karışımını seviyormuş.

-Yunho kola ve şarap karışımının ilginç olabileceğini söylemiş.

-Changmin Yunho ile birlikte içmenin çok yorucu olduğunu söylemiş.Çünkü Yunho içerken bir anda ciddileşiyormuş.

-Changmin dün içtiğini söyleyince fanlar ''kiminle'' diye sordular.
Changmin:Arkadaşlarımla
Fanlar:Kyuhyun!!
Changmin:Kyuhyun başka bir yerdeydi.Ben de yakın arkadaşlarımla içtim.
Fanlar:....
Changmin:Bana kötü şeyler öğreten iyi bir arkadaş.
Fanlar :Neyyy
Changmin:Arkadaşım teşekkür ederim alkole olan duyarlılığımı arttırdın.
Yunho şimdi 10. yıllarını kutladıkları için kendilerinden sonra gelen küçüklere örnek olabilecek performanslar sergilemek istediğini söyledi.Ve küçük yaşta hayranları olduğu için sevindiğini söyledi.Eskis
ine göre daha fazla kişiye imza verdiler.

Son kısımda Yunho mikrofonu Changmine uzattı,Changmin ''Özellikle söylemek istediğim bir şey yok '' dedi Fanlar ahhh hayır dediler Changmin de ''Homurdanmayın söylemiycem bişey'' dedi.

Yunho ''Öğretmen olacak bir çok fanımız varmış,gelecekteki öğrenciler için endişelenmiyorum '' dedi.

Changmin'in alkol hakkında konuşmasının nedeni : ''Bugün söylemek için planladığım hiç bir şey yoktu.Ahhh aslında dün alkol aldım... '' dedi ve aniden hayranlarla bu konu hakkında sohbete başladı. Sonra aniden Yunho araya girdi ''Ben elmalı kola seviyorum'' dediğini duydum.Aniden araya girmesi çok sevimliydi.

-Yunho telefonuna Changmin'i ''Chwang-dol'' diye kaydetmiş.

Ben: Telefonuna Changmin oppayı ne diye kaydettin?
Yunho:Ayy? Changminnie? Şey Chwang-dol diye kaydettim.Neden sordun?
Ben:Sadece merak ettim.
Yunho:Sadece Chwangdol.Neden merak ettin? ahahaha
Ben:Hiç öylesine bir merak ahahah

-Ben:Oppa benim için bir resim çizsene
Yunho:Ney cidden mi?

Sonra resmi çizdi,elime aldığım an gülmeye başladım ahahha
Resim:https://twitter.com/10_WITH_TVXQ/status/442277301099573250/photo/1

Yunho MBC Music Core'un 400.bölümüyle ilgili konuştu '' 1.Bölümden beri var olan bir grubuz bu yüzden duygu yüklüyüm '' dedi.

Konuşma kısmı bitip TVXQ ayrılırken, birisi ''Changmin oppa !! Peynirleri dolaba koy !! '' diye bağırdı.Hem TVXQ hem fanlar kahkahalara boğuldu aaha

Kaynak:mug_ping
Çeviri:Umay@TVXQTurkishFans


2 yorum:

  1. Alkol kötü bi şeydir Changmin efendi,bunu kafana sok !!! Bi de arkadaşına teşekkür ediyor ya >_<
    ''Homurdanmayın söylemiycem bişey'' Allahım cevaba bak ya hahaha evilsin oğlum dahası var mı :D
    Ama seni seviyorum şirinlik abidem <3 Hyungundan örnek al biraz.

    Çeviri için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. çeviri için teşekkürler...Yunho çok konuşuyo diyoruz ama yanında böyle bir evil olunca insanın temkinli olması ve daha çok konuşması gerekiyo bence.Changmin in aklı fikri içmekte bir de tuhaf tuhaf cevap veriyo.. zavallı Yunho ne çekiyosun olum sen ya :D

    YanıtlaSil