12 Mart 2014 Çarşamba

[Haber] TVXQ'dan Yunho ‘My Sassy Girl’ Filmini 100 Kereden Fazla İzledi

[News] TVXQ’s U-Know Yunho Watched Movie ‘My Sassy Girl’ Over 100 Times

English

TVXQ'dan Yunho onun ideal tipi Jun Ji Hyun'a karşı olan hayranlığını dile getirdi.

Mnet Beatles Code'un 11 Marttaki yayınında Yunho, '' 
Jun Ji Hyun'u sinemada My Sassy Girl'de gördüm.Filmdeki karakter  daima kafamda oluşturduğum ideal tipime tıpa tıp benziyordu.'' dedi.



''Filmi izledikten sonra, uyuyamadım ve sürekli düşünmeye başladım.Sonra filmin video kasetini ve DVD sini aldım.Aslında yatınca hemen uyuyan tiplerden değilim.Bu yüzden uyuyamadığım zamanlarda en az 100 kez filmi oynatmışımdır''  diye sözlerine devam etti TVXQ üyesi.

Ardından '' Filmi baştan sona 50 kez izlemişimdir'' dedi.


Kaynak:mwave
Çeviri:Umay@TVXQTurkishFans

1 yorum:

  1. Yuh :O Bi filmi 50 kez izlediğimi düşünemiyorum,2.kez bile izlemezken..Nasıl bi hayranlık o ya :O

    YanıtlaSil