10 Mart 2014 Pazartesi

[HABER] TVXQ Sunmi,Girl's Day Minah,EXO'dan Xiumin ve Chen, ve Daha Bir Çoğunun Cassiopeia Olduğunu Açıkladı

[NEWS] TVXQ Shares that Sunmi, Girl’s Day’s Minah, EXO’s Xiumin and Chen, and More Were Cassiopeias
English

10 yıldır çalışmakta olan TVXQ,şimdiki bir çok idolün onlardan ilham aldığını söyledi.




10 Martta TVXQ DJ Kim Shin Young ile MBC FM4U’s Afternoon Hope Song radyosuna konuk olarak katıldı.

TVXQ üyeleri şu sıralar Kpop'ta dans koreografisi açısından Sunmi'nin şarkısı Full Moon'un en iyisi olduğunu belirttiler.


''Yunho hyung ile dün bu konu hakkında konuşuyorduk,Sunmi'nin koreografisi gerçekten güzel.'' dedi Changmin.

Yunho Changmin'in söylediklerine katılıp şunları ekledi '' Onun elleri ile dolunay yapcağını bilmiyordum.'' Konuya Yunho ,Sunmi ile ilk tanıştıklarında Sunmi'nin TVXQ'nun resmi hayran klübü Cassiopeia'nın bir üyesi olduğunu söylediğini belirtti. Yunho ''Bizim hayran kulübümüze katılan genç idollerin sayısı gittikçe artıyor'' dedi.


Hayran kulübüne üye olan başka idoller var mı diye sorulduğunda Yunho '' Dalshabet’den Woo Hee, Girl’s Day’den Minah, Bestie üyeleri ve EXO’dan Xiumin ve Chen'in isimlerini verdi..”

''Onların sadece bizi mutlu etmek için söylemediğini hissediyorum,gerçekten bizim hayranımız olarak bunu söylediklerini düşnüyorum.Ve onların şuanda aktif olduklarını görmek çok güzel'' dedi.

Kaynak:mwave
Çeviri:Umay@TVXQTurkishFans


3 yorum:

  1. Bişi sorcam, bu resmi hayran kulubüne biz Türk cassieler de üye olabiliyor muyuz :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilmek için belirli günler var, sm onun duyurusunu yapıyor, jenarasyon-kuşak kuşak- alıyor,en son 5.jenarasyon var.Uzun zamandır duymadım ben üye olunduğunu o.o

      Sil
    2. Teşekkür ederim ^^ Valla ne yalan söyleyeyim tescilli Cassie olmak isterdim :P

      Sil