12 Mart 2014 Çarşamba

[Haber] TVXQ İkili Olduktan Sonra Çok Mücadele Ettiğini Söyledi

[News] TVXQ say they fought a lot after becoming a duo

For English 

Changmin ve Yunho bölünmeden sonra birbirleri ile mücadele ettiklerini itiraf etti.

Mnet Beatles Code'un 13 Marttaki yayınında, Changmin '' Biz beşliyken ikimizin çok farklı olduğunu hissetmiştim, ikili olduktan sonra,nasıl sorumluluk almam gerektiğini bilmiyordum ve onu nasıl anlayacağımı da .Bu yüzden 4 yıl önce birbirimizle çok savaştık. '' dedi.

Yunho '' Biz gerçekten birbirimizle çok savaştık ( mücadele ettik) ama sonrasında çok yakınlaştık. '' dedi.Changminse Yunho'nun kendi  pet şişesini alıp suyu ağzını dokundurup içmesi ya da Yunho'nun arabanın arka koltuğuna bacaklarını yayarak oturması ile ilgili çok fazla konuda savaştıklarını anlattı.

Son zamanlarda problemlerini çözüme kavuşturduklarını,Changmin'in her hangi bir problemi varsa direk Yunho ile konuştuğunu belirtti ve Changmin şunları söyledi  '' Bazen hayranların yaptığı videoları izliyoruz ve komik bir şey varsa Yunho hyunga takılabiliyorum.Doğal olarka yakınlaştığmızı düşünüyorum'' dedi.


Kaynak:dkpopnews
Çeviri:Umay@TVXQTurkishFans

1 yorum:

  1. Sabırsızlıkla bunu çevirmenizi bekliyordum,Umaycım ellerine sağlık çok teşekkürler.
    Canlarım benim,neler yaşadıklarını okuyunca çok üzülüyorum,sonradan da Allah'a şükrediyorum iyi ki onlara devam edebilme gücü verdiği için.
    Teşekkürler TVXQ'm adınızı yaşattığınız için ♥ bizleri bırakmadığınız için....

    YanıtlaSil