19 Şubat 2014 Çarşamba

[ÇEVİRİ] Changmin TVXQ Resmi Sitesini Güncelledi !

[Trans] Changmin updates on TVXQ's official site! 

For English

Gerçekten teşekkürler 
 ^////^



Selam :) Ben Max Changmin !Doğum günüm dolayısıyla bir sürü kişi beni tebrik etti ~~ Teşekkür ederim.Bugün Mnet dizisi Mimi'nin basın konferansına katıldım,bir sürü gazeteci ile bir araya geldim.

Ah ! Pirinç bağışlarınızı gördüğümde ~ Bir kez daha ... Kalbimin derinliklerinden gelen mahcubiyeti hissettim. ~~

'' Doğum günüm için beni tebrik eden bir çok insanın sevgisinin ortasında yaşıyorum ^^Gerçekten teşekkür ederim '' diye düşündüm.
Çünkü biz TVXQ olarak, son zamanlarda gelecek şarkıya hazırlanıyorz, ayrıca pratiklere sıkı şekilde çalışıyoruz
Kısaca, Something ile bir şey kaybetmeden herkesin görebileceği havalı bir performans hazırlayacağız !
Veeee !!! Canlı yayın bu haftadan itibaren başlıyor!
Mnet'in hayalet dizisi Mimi her cuma 23.00'da ekranlarda !
Lütfen canlı yayına dikkatinizi verin haha !
Bir kez daha doğum günümü kutlayan herkese teşekkür ederim ^////^
Kaynak:mug_pingÇeviri:Umay@TVXQTurkishFans







0 yorum:

Yorum Gönder