17 Şubat 2014 Pazartesi

TVXQ U-Know Yunho, Stajyerlik Zamanındaki Anılarını Anlatırken Duygusallaştı

TVXQ U-Know Yunho Gets Sentimental as He Reminisces on Trainee Period


TVXQ'dan U-Know Yunho, stajyerlik zamanından klipleri izlerken neredeyse gözyaşı dökecekti.

SBS Özel - Azmin 10.000 Saati adlı programın 16 Şubattaki bölümünde U-Know Yunho, bir SM stajyeri olarak kendi egzersizleriin kliplerini izledi.

Kendisini bir lise öğrencisi olarak dans ederken ve şarkı söylerken izleyen U-Know Yunho şöyle söyledi: "O zamanlar çok sert bakışlarım vardı. Dansta düşündüğümden daha kötüydüm, şu anda bunu görüyorum."
Geçmişteki kendimi gördüğümde gururluydum ve biraz duyguluydum." dedi TVXQ üyesi.

"O zamanlar tüm SM stajyerleri 'En sıkı çalışan stajyer' için oy vermişti. Böylelikle hayatımdaki ilk ödülümü almıştım." diyerek eski günlerden bahsetti U-Know Yunho. "Ödül olarak bir CD oynatıcısı kazanmıştım ve onu yıpratana kadar egzersiz yaptığımı ve lastik bantla onu ambalajlamam gerektiğini hatırlıyorum."


Foto credit: SBS 
Kaynak: mwave
Çeviri: Burçak@TVXQTurkishFans

0 yorum:

Yorum Gönder