8 Şubat 2014 Cumartesi

TVXQ-Your Man Türkçe Çeviri




Evet ! Bu doğru TVXQ geri döndü ! Başlayalım !
Kızım,eğer senin erkeğin olsaydım
Gururumun , hayatımın , tüm düşüncelerimin yerle bir olmasını umursamazdım
Eski bir moda olsa da,bir şövalye gibi seni koruyacağım
Ama sen her zaman çok meşgulsün,ve benim için yeterli zamanın yok

Gözlerime sevimli seni yerleştirmek bile kahredici
Kusurlarla dolu olduğumu biliyorum
Birlikte olduğumuz şuan bile

Senin erkeğinim,özel olmak istiyorum
Sadece seni istiyorum,pişman değilim
Yalnız bir gül gibisin
Bu demode ve komik gelse de
Her şeyi düşündüm

Kızım,bütün bu düşünceler yüzünden biraz yorgunum
Ama dim dik duruyorum, bu kez seni kaybedemem

Sadece tek bir kişi için yaşamak zor olabilir ama
Eğer bu kişi sensen,başka söze ihtiyaç var mı ?
Hayatımdan bile vazgeçerim

Senin erkeğinim,özel olmak istiyorum
Sadece seni istiyorum,pişman değilim
Yalnız bir gül gibisin
Bu demode ve komik gelse de
Her şeyi düşündüm

Kalbimde, ellerimde sana sahipken bile
Neden her şey için bu kadar gerginim?
Kalbimin böyle zayıf olmasından nefret ediyorum
Güçlendim ama bir anda tükendim.
Bunlar hep tek bir kişi yüzünden, sen!

Senin erkeğinim,özel olmak istiyorum
Sadece seni istiyorum,pişman değilim
Beni değiştirdin, her şeyi yeniden oluşturdun
Şu anda söylediğim her şey gerçek.

Senin erkeğinim,özel olmak istiyorum
Sadece seni istiyorum,pişman değilim
Yalnız bir gül gibisin
Bu demode ve komik gelse de
Her şeyi düşündüm

Evet!

Çeviri:Burçak&Umay@TVXQTurkishFans

0 yorum:

Yorum Gönder