19 Şubat 2014 Çarşamba

[HABERLER] Changmin-MNet Mimi Dizisi Basın Konferansı İle İlgili Haber Derlemeleri

[NEWS] 140218 Article Compilation of Changmin's Mnet MIMI Press Conference

FOR English

HABER 1: Mimi Yönetmeni Song Chang Soo ; '' Max Changmin? Onun içinde acılarla yer etmiş birisi var ''

Yönetmen: Changmin ile tanışmadan önce gergindim.Max Changmin'in canlandırdığı Minwoo karakterinin iç dünyasına vurgu yapılması gerekiyordu.Bu nedenle,MAx Changmin'i değerlendimek zorundaydım.Changminle senaryo okumaları için bir araya geldiğimde,bir çok kez kişiler konular hakkında konuştuk.Onunla  4 saat konuştuk ve sonrasında '' Onun kalbinde acı ile taşıdığı biri var'' diye düşündüm.

Çünkü Minwoo karakteri ile aynı acıyı paylaştığı için samimi olma noktasında iyi olacağından mutlu oldum.Özellikle Minwoo'nun duygularını yoğun olarak belirteceği ağlama sahneleri var.Changmin bu sahneleri hemen hemen tek seferde tek çekimde tamamladı.Senaryo okumaları sırasında bol bol iletişim kurduk,ve Changmin herşeyi sindirmeyi başardı .


Kaynak:mug_ping
Çeviri:Umay@TVXQTurkishFans





HABER 2: Changmin Mimi Çekimlerinde



Soru:Mimi Çekimleri hakkındaki düşünlerin?


Changmin:Çekimlere geçen sene sonbahar aylarında başladık ve bu sene şubat ayına kadar devam etti.Beklenen zamanlarda ,bazende tek tük çekimler soğuk zamanlara denk geldi.Buna rağmen meslektaşım olan oyuncular ve tüm personel çok sıkı çalıştı.Ön gösterimi izlediğimde sahneler çok sevimli geldi.Düzenlemeleri yapan personel ve yönetmene teşekkür ederiz.Şahsen canlı izlemek istiyorum.

Soru:Çekimler sırasında ne tür olaylar oldu?

Changmin:Soğuk havalarda,yağmur sahneleri vardı su kamyonları geldi ve su serptiler.Düşündüğümden çok daha soğuktu ve su püskürtüldüğü anda, açık bir şekilde su damlaları olmalarına rağmen ; şemsiye kullandığımda ya da su püskürtüldüğünde, su bana değdiği anda dondum ve sanki dolu yağmuruna uğramış gibi oldum.Eğer o sahneleri izlerseniz,su ile boğuştuğum sahneler bana komik gelecek olsada dizideki üzücü sahnelerden biri.


Kaynak:mug_ping
Çeviri:Umay@TVXQTurkishFans




HABER 3 : Max Changmin Eğer Okul Hayatına Dönebilseydi Bir Çok Kişi İle Çıkmak İstedğini Söyledi


Geçmişine dönüp baktığında TVXQ üyesi Max Changmin, eğer yeniden öğrenci olabilseydi,bir sürü kişiyle çıkmak istediğini söyledi.


18 Şubat tarihinde Max Changmin Mnet 'in yeni dizisi Mimi için Moon Ga Young ve dizinin diğer oyuncuları ile birlikte bir basın konferansı düzenledi.

Changmin'e okul yıllarında nasıl bir öğrenci olduğu sorulduğunda,Changmin ''Özellikle öne çıkan bir yanım yoktu.Diğerlerine fark atabileceğim bir tarafm olmadı.Okuldan akademiye geçişte zorlanmayacak bir öğrenciydim. '' dedi.

Ardından bayanlarla arkadaşlık kurabilmek için fazla utangaç biri olduğunu söyledi.

''Ben sıkı çalışan biriydim bu yüzden okul hayatım düzenliydi.Ama eğerki geriye gitmem mümkün olsaydı karşı cinsten bir sürü kişiyle arkadaş olmak isterdim '' diyen Changmin herkesi güldürdü.

''Öğrenciyken kimseyle çıkmadım,bu drama sayesinde okul yıllarına ait taze romantizm yaşama fırsatım oldu.Bu benim okul yıllarımda mümkün değildi.Benim için çok tatmin edici oldu.'' diye ekleme yaptı.

Kaynak:mwave
Çeviri:Umay@TVXQTurkishFans





HABER 4 : Moon Ga Young ve TVXQ'dan Max Changmin Tek Seferde Öpüşme Sahnesini Çektiler

(iyi bari )


TVXQ'dan Changmin ve oyuncu Moon Ga Young yayını yaklaşan dizileri Mimi'deki öpüşme sahneleri hakkında konuştular.


İki yıldız 18 Şubatta Nonhyeon-dong Patio'da  düzenlenen 4 bölümlük Mimi dizisinin basın konferansında deneyimleri hakkında konuştular.

Öpüşme sahnesi hakkında Max Changmin '' Okulda çıkmam mümkün olmadığı ve dizi sayesinde gerçekleştirdiğim için mutluyum,diziye teşekkür ederim.O sahne gerçekten güzel oldu ve benim favori sahnelerimden birisi'' dedi.

Rol arkadaşı Moon Ga Young ise '' Dizide öpüşme sahnesinin olduğunu bilmiyordum.Çekimlere başladıktan bir ya da iki gün sonra oldu.Endişeliydim biraz garip oldu.Ama her hangi bir tekrarlama olmadan tek çekimde o sahneyi bitirdik.'' dedi.

Kaynak:Mwave
Çeviri:Umay@TVXQTurkishFans







2 yorum:

  1. Eşşek bir de favori sahnesiymiş :D Ohhh canıma değsin tek seferde bitmiş ChaMi ;)

    YanıtlaSil
  2. biz de hiç istemezdik Moon ama hain senaristler yine koymadan geçmemişler -.-
    Onun kalbinde acıyla taşıdığı biri var derken?? ne kaçırdık biz ya,ne anlattın ChaMi,kimmiş o biri >.<
    Oyunculukta iyi bi hale gelmene sevindim ama seni o hallerde izlemeye nasıl dayanacağımı bilmiyorum..Diziden kesitler bile içimi fena ediyor :(

    YanıtlaSil