28 Şubat 2014 Cuma

TVXQ, "Spellbound"un Koreografisi İçin Dünyaca Ünlü Dans Ekibi NappyTabs İle Çalıştı

TVXQ Works With World Famous Dance Team NappyTabs For 'Spellbound' Choreography


TVXQ grubu, yeni şarkısı "Spellbound"u dün çıkardılar ve enerjik bir sahne performansı sergilemeleri planlanıyor.
"Spellbound", alışkanlık yapan ve vurgusuz tempolu soul funk tarzda bir şarkı.
TVXQ, performansları için Jennifer Lopez, Modanna ve diğer yıldızlarla da çalışmış olan ünlü dans grubu NappyTabs ile çalıştı.
NappyTabs, BoA'nın "Only One" ve TVXQ'nun "Humanoids" şarkıları için de çalıştı.
"Spellbound" için eşsiz ve yeni bir performans ortaya koymak için tekrardan biraraya geldiler.
TVXQ , 28 Şubat tarihinde KBS "Music Bank"de eşsiz performanslarını sergileyecekler.

Kaynak: Kpopstarz
Çeviri: Burçak@TVXQTurkishFans

3 yorum:

  1. Şimdi ben mi yanlış anladım yoksa o kızlar mı dünyaca ünlü o_O Valla bu sefer olmamış yani,tamam şarkı güzel ama bu kızlar cıks.Kıskandığımdan değil valla çok ön plandalar.Yunho ve ChaMi'den çok kızlar göz önünde artı bişeye benzeseler bari. Neyse,bunlar elbette benim fikrim ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Habere göre öyle imiş :) Aslında kimin, neyin daha çok göze çarptığı hususunda çok haklısın :/ Bence de kızlar bizimkilerden daha ön planda gibi... ><

      Sil
  2. miss Japoniza1 Mart 2014 15:26

    ben şahsen dansçı kızları hiç sevmedim ve kareografiyide daha güzel yapabilirlerdi...

    YanıtlaSil