4 Şubat 2014 Salı

TVXQ-I Swear Türkçe Çeviri



Bana bakarken gülümsediğini görmek çok garipti
Bana seslendiğinde kafamı çevirdim
Güçlükle seni görmeyi başardım ve sen göz kamaştırıcıydın

Uzun zaman geçtiği için önünde durmaya alışmaya çalışıyordum
Ama yine de hala kıymetlisin benim için
Utangaç olup sana teşekkür edemediğim için benden nefret ettin mi ?
Bir noktada alıştığım sevginin her zaman var olacağını sanmıştım
Bir aptal gibi bunun doğal olduğunu düşündüm-Tek sahip olduğum şey kalpten özürüm

*Tekrar
Karanlıklar geliyor olsa bile (Seni seviyorum)
Bebeğim seni seviyorum,Teşekkürler
Sana sarılacağım (Seni seviyorum),Bebeğim seni seviyorum, Teşekkürler 
Karanlıklar geliyor olsa bile,bebeğim seni seviyorum,Teşekkürler
Seni tutacağım (seni seviyorum),Seni seviyorum,Teşekkürler

Sana aşık oluyorum,aşık oluyorum,seni koruyacağım
Uzun zaman geçse bile ”Seni seviyorum ” diyemedim
Çünkü ben beceriksizim ama ;
Beraber ağladığımı güldüğümüz o silinmez anılara sahibim

Bebeğim seni seviyorum,Teşekkürler
Sana sarılacağım (Seni seviyorum),Bebeğim seni seviyorum, Teşekkürler 
Karanlıklar geliyor olsa bile,bebeğim seni seviyorum,Teşekkürler
Seni tutacağım (seni seviyorum),Seni seviyorum,Teşekkürler

Bebeğim yemin ederim sonsuza kadar
Çeviri:Umay@TVXQTurkishFans

0 yorum:

Yorum Gönder