9 Şubat 2014 Pazar

[Hayran Raporu Derlemesi] 140208 DBSK 'Something'- MBC Music Core'da Kayıt Öncesi

[FAN ACCOUNTS COMPILATION] 14/02/08 #동방신기 at MBC Music Core Pre-recording #Something

FOR ENGLISH

➭Yunho , Something'in bugün 1. sırada olmadığını söyledi. ㅠㅠ Listeyi gördüğünü söyledi. ㅠㅠ Yunho, yine sasaengler hakkında konuştu ve çok fazla uluslararası hayran olduğunu söyledi.

[cr: tvxqtohoeternal ]

➭Yunho, şakayla karışık bir şekilde evlerine değil de şirketin önüne giderse hayranlar, onlara güzel bir yemek ısmarlayacağını söyledi. (bu fan servise demek oluyor.) Yunho'nun durumu iyi değil gibi duruyor ㅠㅠ Hayranlara soğuğa yakalanmamalarını tembihledi. ㅠㅠ

[cr: tvxqtohoeternal ]

➭Changmin, sanki rutin egzersizler yapıyormuş gibi uzanıyordu o yüzden hayranlar "Bir, iki, üç, dört, beş, altı, yedi, sekiz." diye fanchant yapmaya başladılar. Yunho, gelecek seferki geri dönüşlerinde daha da iyi bir şarkıyla geri döneceklerini söyledi.
[cr: tvxqtohoeternal ]

➭Yunho, arkadaki hayranların onları iyi görüp göremediklerini sordu. Hayranlar "Hayır." dedi. Ve sonrasında Changmin "Bizim bunun için yapabileceğimiz hiçbir şey yok." diye cevapladı. Ama bundan sonra hayranlara el salladı. haha

[cr: tvxqtohoeternal ]

➭Bugün Yunho'nun da Changmin'in de iyi bir ruh hali var gibiydi. Ama çok fazla enerjileri yok gibiydi ㅠㅠ Yunho, yüzünün şiştiğini ve yüzünün tam bir ay gibi gözüktüğünü söyledi ㅠㅠ
[cr: tvxqtohoeternal ]

➭Yunho bugün Music Core, yarın ise Inkigayo olduğunu söyledi. Bu, DBSK'in Something için son aktivitesi olacak. Yunho " Promosyon aktiviteleri bu sefer 5 hafta civarında oldu, değil mi? dedi ve sanki uzun süredir tanıtıyormuşuz gibiydi diye ekledi ㅠㅠ 

[cr: tvxqtohoeternal ]

➭ Changmin özenle ve sabırlı bir şekilde  esneme hareketlerini yaptığından ötürü hayranlar  "1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8" diye fanchant yaptılar. Sonrasında Changmin de hayranların temposuna uydu ㅋㅋㅋㅋ Ve esneme hareketlerini daha zorlayarak yaptı.\(^◇^)/\(^◇^)/ 

[cr: ymamylim ]

➭Yunho: Gelecek sefere daha harika bir şarkıyla döneceğiz. ♥♥♥♥♥♥♥♥

Çeviri. by: mug_ping


¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

➭Yunho, lütfen lütfen lütfen beni evime gelmeyin ve bir sonraki sefere beni görmek için bekleyin dedi. O yüzden Yunho'yu rahatsız etmeyi bırakın! -_-

Çeviri: GreenaraeGreenb


¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Türkçe Çeviri: Burçak@TVXQTurkishFans

2 yorum:

  1. Changmin "Bizim bunun için yapabileceğimiz hiçbir şey yok." diye cevapladı.
    Evil maknae konuştu :D

    Bir yandan sasaenglere çok kızıyorum,onlar üzülüyor diye,onları rahat nırakmalarını istiyorum,sonra kendimi onların yerine koyuyorum...sanırım ben de orada olsam onların her hareketini bilmeyi isterdim :D

    YanıtlaSil
  2. Ben de aynı şeyi düşünüyorum :D imkanım olsa ben de evlerinin önünde dolanırdım ama onlar yapmasınlar,rahatsız etmesinler liderimi :P

    YanıtlaSil