11 Şubat 2014 Salı

'Mimi'den TVXQ Max Changmin, Moon Ga Young'un Onun İlk Aşkından Daha Sevimli Olduğunu Söyledi.

TVXQ Max Changmin of ′Mimi′ Says Mun Ka Young is Prettier Than His First Love


'İlk aşk çifti' Max Changmin ve Moon Ga Young, drama çekim yerindeki uyumlarını gösterdiler.

10 Şubat tarihinde Mnet'in Wide Entertainment News'u, TVXQ üyesinin başrol oynadığı yaklaşan dizi Mimi'nin çekim yerini ortaya çıkardı.

Program esnasında, iki başrol oyuncusu çekim yerinde sözlerini pratik ederken sevimli bir takım çalışması gösterdiler.

Bir personel şöyle söyledi: "Çekim yerindeki atmosfer harika. Bu pozitif eerjinin dramayı etkilemesini ve harika bir final ürünü yapmayı umuyoruz."

Çekim yerinde Max Changmin ve Moon Ga Young şakalaşırlerken ve satırlarını ezberlemek için birbirlerine yardım ederken görünmeleri, dramadabaş gösterek romantizm hakkındaki beklentileri yükseltti.

Moon Ga Young, Max Changmin hakkında şu yorumları yaptı: "Çekimlerde gerçekten mutluyum. O, gerçekten havalı ve bana karşı çok nazik. O yüzden çekimlerden zevk alabildim."

Max Changmin de şöyle söyledi: "Ben bir drama çekeli 3 yıl oldu. O yüzden en başta garip bir histi ama eğlendim. Bence dramadaki ilk aşkım Moon Ga Young, benim gerçekteki ilk aşkımdan daha sevimli."

Bu arada, dramanın ilk bölümünün 21 Şubatta yayınlanması planlandı. Ve ondan sonra 4 hafta boyunca yayınlanmaya devam edecek.

Foto credit: Mnet
Kaynak: mwave
Çeviri: Burçak@TVXQTurkishFans

1 yorum:

  1. Allah seni ...:D İlk aşkın bunu okuyunca ne bozulmuştur ama :D Eşşek <3

    YanıtlaSil