8 Şubat 2014 Cumartesi

TVXQ-Double Trouble Türkçe Çeviri


Hey, sana bir şey söyleyeyim
Orada dur ve dinle, sana söyleceklerim var
Herkes anlayabilir, bunu sen de biliyorsun
Yanlış anlama,bunları herkese söylemem
Hayır, gözlerine dosdoğru bakamıyorum bile

Yanıp sönen ışıklar altında onun (Onun ~ onun) silueti yansıyor.
Sivri topuklarından çıkan ses kalbimi delip geçiyor
Karışık saçlarını geriye tarar gibi elleriyle beni hipnotize ediyor
Şimdi ben gerçekten ....

Artık dayanamıyorum,seni istiyorum
Çifte bela, arttıkça
Çifte bela , oh hayır, oh hayır.
Şimdi hayır deme,
Çifte bela ,bana bir şans ver
Bu aşk mı ?
Bela! Haykır!

Sen bana daha soğuk davrandıkça , daha çok kaygılanıyorum ( Beni deli ediyorsun)
Sanki benimle dalga geçer gibi,sadece gözlerinle beni takip ediyorsun (bebeğim)
Artık bunu gizleyemem,sana sıkıca sarılmak istiyorum
Oh dudaklarınla adımı söyle

(Seksi) bir rüyadaymışım gibi sana istediğim gibi yakınlaşıyorum
Bana verdiğin bu kısa zamanda, gizli arzularım hayat buluyor
Yorulamam,beni ben yapmaya devam ediyorsun,dinliyor musun?
Şimdi ben gerçekten...

Artık dayanamıyorum,bana bak
Çifte bela, arttıkça
Çifte bela , oh hayır, oh hayır.
Sadece senin için yaşayabilirim,hazır mısın ?
Çifte bela,yaklaş bana
Bu aşk mı ?
Yaklaş bana

Yaklaştıkça , daha da kızarıyorum.
Çok güzelsin
Dikenli gülün zehrinin tiryakisi oldum
(Geriye dönemem,gözlerin beni esir aldı bir tanem)
Bebeğim bana acı veriyorsun
Evet,sen yapıyorsun bebeğim

Şimdi ben gerçekten ...

Artık dayanamıyorum,bana bak
Çifte bela, arttıkça
Çifte bela , oh hayır, oh hayır.
Sadece senin için yaşayabilirim,hazır mısın ?
Çifte bela,yaklaş bana
Bu aşk mı ?
Yaklaş bana

Beni izle
Yaklaş bana!



Çeviri:Burçak&Umay@TVXQTurkishFans

0 yorum:

Yorum Gönder