15 Şubat 2014 Cumartesi

[Röportaj] Music Bank 2011 – “TVXQ’nun Kalbi Yeniden Atıyor”


Geri dönüş yapmalarıyla birlikte, fanların gergin bekleyişinin sona ermesinin üzerine, her şey değişti. Beklentiler ve merak beraberinde birçok şüphe getirdi.  Yinede sahneye adım attıkları an, her şey övgüye dönüştü ve insanlar ikna oldu. TVXQ’nun iki kişi olarak bize geri dönmesiyle Yunho ve Changmin, TVXQ adının K-POP Kralı olduğunu kanıtladı.

K-POP Kralı, TVXQ’nun Evrimiyle Karşılaşma

Giriş ritmi olarak şaşırtıcı davul sesinin yanında kuvvetli gitar melodileri kullanılan “Keep Your Head Down”,  Kralların dönüşünü ilan etmek için kullanılan şarkı.
Dans hareketlerinin koordinasyonu, en az performans kadar hoş kıyafetler, mükemmel bir sahne oluşturmak için bir araya toplanmış;  dinleyicilerin kulaklarını titreten güçlü ve belirgin ritmiyle müthiş hareketli, kalpleri sıkıştıran bir etki yaratıyor.
Konser sırasında cazibe merkezi oldular. Muazzam dans yeteneğiyle birlikte Yunho’nun moonwalk dansı da olgunlaşmış. Buna ek olarak, yüksek notalarıyla hatırlanan Changmin, gelişmiş sahne performansıyla insanları etkisi altına aldı.

Hiçbir aktivitenin olmadığı 2 yıl 3 ay süren ara boyunca, kendilerini yetiştirmiş ve geliştirmiş olmalılar. O dönemin önemini ve derinliğini sahne performansları sayesinde içten bir şekilde hissedebiliyoruz. Hoş bir çocuktan olgun bir adama, bu değişim insanları çok etkiledi. İnce vücutlarının yanı sıra hoş kasları ve 1.80cm’den uzun boyları ile dans yeteneklerinin mükemmel uyumu sayesinde güçlü bir aura yayıyorlar. Çekicilikleri, performanslarını izleyen herkesi etkisi altına alabilir.

R&B parçası olan “Before U Go”’da gerçek bir erkeğin karizmasını gözler önüne seriyorlar. Öyle görünüyor ki faaliyetleri şu mesajı taşıyor: “Onlar artık genç çocuklar değiller”, TVXQ olgunlaştı.

Siyah ve Beyaz, Bu Dengeli Güzelliğe Delicesine Aşık Olmak

Siyah ve beyazın, ateş ve suyun zıt karakterlerine bakınca, bu ikisi gerçekten ilginçler. Changmin soğuk, parlak bir kristal gibiyken Yunho tıpkı güneş gibi ışıldıyor. Changmin tatlı yüzlü ve içine kapanık biri, Yunho ise bir Asyalının yüz hatlarına sahip olmanın yanı sıra çok neşeli bir kişilik. “Renkleri” de birbirlerine zıt, fakat yine de çok uyumlular.

Changmin’in çarpıcı yüksek notaları, Yunho’nun samimi düşük notaları. Oysa insanları şaşırtan şey, şarkının birlikte söyledikleri kısımlarında seslerinin hoş bir biçimde uyum sağlaması ve bu yüzden hangi sesin kime ait olduğunu ayırt etmekte zorlanmaları. Bu iki farklı insanın sesinin birleşerek tek bir ses haline gelmesi gibi, mükemmel uyumları, enerjilerinin yanı sıra grup içinde farklı tarzda değişimler meydana getiriyor. Aynen söyledikleri gibi: “İki
insan tek olmak için birleştiğinde, yeni bir kuvvet doğar ve ortalığı kasıp kavurur.”

K-POP’un Devamında TVXQ’nun Eşsiz Çekiciliği

Onlar kendilerini “Beyaz Kumaş”/WHİTE CLOTH olarak tanıttılar ve bu yüzden ‘boyanın, kendi üzerlerinde yaptığı her türlü darbe’ye müsamaha gösterebilirler. Bazen renkleri birbirleriyle tezat oluşturuyor fakat bazense değişik birçok renk üretebilmek için birbirlerine uyum sağlıyor. Büyülü cazibeleri, geri dönüşleri için inanılmaz bir sonuç yarattı.
“Keep Your Head Down” 3 hafta boyunca ardı ardına Music Bank’te ilk sırada yer aldı. Albüm satışları “Hanteo Listesi”nde 140.000 kopyaya ulaştı. Ocakta Japonya’da çıkan “Keep Your Head Down” single’ı Oricon’un günlük, haftalık ve aylık listelerinde bir numaraya yerleşti. Satışlar 280.000 kopyaya ulaştı. Bu nedenle TVXQ, Asya kıtasında K-POP dalgasına liderlik yapan Japonya’da başı çekiyor. Birçok insan TVXQ’yu K-POP’un temsilcisi olarak tanımlıyor. Sadece Güney Kore’nin pop kültürü haline gelmek ve aynı zamanda ülkenin temsilcisi olmak bile TVXQ’nun taşıdığı sorumluluğu insanların anlamasını sağlayabilir. Nazik ve düşünceli olmalarının yanı sıra doğuştan gelen karakterleri sayesinde her ikisinin de TVXQ ismine gerçekten değer verdiklerini görebiliyoruz.

K-POP Dalgasına Öncülük Etmek

K-POP gruplarının popülaritesini belirleyen aylık Japon “Music Bank” dergisi, sağlam bir yurtdışı piyasası oluşturdu ve dolayısıyla bu, dergide görünen K-POP’un odağı TVXQ için çok önemli. İkisi de, dünyanın dört bir yanındaki insanlara K-POP’u tanıtmak ve bu dergi sayesinde K-POP’u sevdirmek için bir şansları olacağını umut ediyor.

Son zamanlarda yurtdışı piyasalarına başarılı bir şekilde giren hoobae’ler için TVXQ gerçekten mutluluk duyuyor. “Dünyanın her yerine K-POP’u yaymak adına hoobae’lerimizle birlikte çok çaba sarf ediyoruz ve onlara örnek olduğumuz bir pozisyonda bulunduğumuz için birbirimizle iyi ilişkiler kuruyoruz. Bu nedenle hoobae’lerimizle aynı sahnede durabilmek bizleri gerçekten çok mutlu ediyor” diyorlar. Onların bu düşünceli sözleri “K-POP’un temsilcisi” olmanın verdiği sorumluluklarını iletiyor ve hoobae’leri için verdikleri önemi, onlarla ne kadar ilgili olduklarını gösteriyor. 8 yıl önce çıkış yapıp K-POP dalgasına öncülük eden TVXQ, parlak yetenekleri, yorulmak bilmeyen ve boyun eğmeyen çalışmalarıyla yenilmez ikili, gelecekte de gelişmeye devam edecek…

Kaynak: tvxq-eternally-megu, HBYunHaoJiaZu, YUNHOYiHongYuan
İngilizce Çeviri&Yayınlayan: CTVXQstaff_lynn9 @ ContinueTVXQ.com
Türkçe Çeviri: Cube @TVXQTurkishFans

0 yorum:

Yorum Gönder