4 Şubat 2014 Salı

TVXQ-Good Night Türkçe Çeviri



Ahh…Güzel güzel .. Bebeğim benim ninnimi dinle
1,2 uyku vakti, şimdi gözyaşlarını sil ve korkma

Bütün bir gece seni koruyacağım
Benim prensesim şimdi derin bir uykuda

Katlanamdığın günler çok mu zordu ?
Tabiki bazıları sana incitici şeyler söyleyebilir
Bu sana zarar verebilir ama sen unutacaksın

**Yarın, yarın, yarın..
Herşey bugünden daha iyi olacak ,söz veriyorum
Şimdi endişelenme ve kollarıma gel bebeğim , küçük bir çocuk gibi uykuya dal
Bebeğim hayal et hayal et ..,bu gece , eğer gülümsersen mutlu olacaksın
Sen gülüyorsun,yarın daha da iyi olacak, güzel iyi  bir gece sayesinde

Nefes alıp verirken tek bir gürültü bile yapmayacağım
Dünya senin hayal edebileceğinden daha da karmaşık
Narin ve güzel olduğun için muhtemelen seni  korkutacaklar
Sorun değil ben senin yanında duracağım

**Yarın, yarın, yarın..
Herşey bugünden daha iyi olacak ,söz veriyorum
Şimdi endişelenme ve kollarıma gel bebeğim , küçük bir çocuk gibi uykuya dal
Bebeğim hayal et hayal et ..,bu gece , eğer gülümsersen mutlu olacaksın
Sen gülüyorsun ya,yarın daha da iyi olacak, güzel iyi  bir gece sayesinde

Sen asla güçsüz bir kişi değilsin-Dünyada bunu bilecek
Seni aşkımla birlikte koruyacağım ve destekleyeceğim lütfen  güçlü ol

Çeviri:Umay@TVXQTurkishFans

0 yorum:

Yorum Gönder