10 Şubat 2014 Pazartesi

[Video+Çeviri] Changmin-Mnet Wide Haberleri Mimi Röportajı

[VIDEO+TRANS] 140210 Changmin - Mnet Wide News Interview for MIMI

English








( 0:43 ~ 0:55 ) Changmin Mimi çekimlerinde;

Changmin:3 sene sonra dizi çekimine yeniden başladım,başlangıçta gerçekten garip geldi,aslında şimdi bile garip,çünkü gerçekten uzun zaman geçti.Ama uzun bir süredir dizi çekmediğim içinde daha eğlenceli oldu benim için.

( 1:38 ~ 1:54 ) Changmin lise üniforması giyiyor ;

Changmin:Kamera önünde üniforma giymeyeli nerdeyse 8-9 yıl oldu.Üniformalı görüntüme şimdi baktığımda korkutucuydu, bana hiç uygun durmamış değil mi ?

( 2:34 ~ 3:06 ) Changmin, Moon Ga Young & ilk aşk hakkında;

Changmin:O güzel sevimli ve şirin  nasıl olacak?Kendi kafamda kadın başrol için bir görüntü oluşturmuştum.İlk aşkımla karşılaşıtırıldığında Ga Youngşi'nin gözleri daha büyük,yüzü ise ona göre küçük.O daha masum ve güzel görünüyor.İlk aşkım izliyor olsa bile dürüstçe '' Ga Young senden daha güzel diyebilirim'' . ( =.=)

( 3:36 ~ 3:59 ) 
Ga Young Changmin hakkında;

Soru:Max Changmin'in ilk aşkını oynama senaryosunu okuduğundaki düşüncelerin nasıldı?
Ga Young:İlk başta tabiki harikaydı,oppa yakışıklı ve popüler.
-Changmin kendini beğenmiş bir ifade takınır-

Changmin:Yaklaşmakta zorlanacağım benden küçükler var.Lütfen onlara bu oppa ile yakınlaşmanın kolay olduğunu söyleyin.Ve arkadaş canlısı olduğumu belirtin.
Ga Young:Ama sen diğerleri kadar kolay değilsin.
Changmin:Ah öyle değil miyim?
Ga Young:Ama oppa beni rahat ettirecek kadar iyi davrandı.


Kaynak:mug_ping,DBSKNights
Çeviri:Umay@TVXQTurkishFans

0 yorum:

Yorum Gönder