4 Şubat 2014 Salı

TVXQ-I Don't Know Türkçe Çeviri


Bir donuk , üzgün ironi -Neden ben tesir altındayım ?
Bu zor ve çekici bir hikaye , ama neden ben duramıyorum ?

Bir an gözlerimiz ilk kez buluştu,heyecanımımı ve titrememi gizleyemedim
Tüm dünyanın ışığı kayboldu ve ben gözlerindeki karadelikte kayboldum
Eğer tesadüfen başkasına bakarsan
Onlara bu şekilde hiç bakma çünkü içinden onları çıkarmak kolay olmaz

Hey kızım ! Bilmiyorum ! Seni düşündüğümde kalbim patlıyor , Çıldırıyorum!
Neden bana bunu yapıyorsun ? Bunu bana yapma ! Ah bilmiyorum
Aynaya şaşırarak bakıyorum ve benim perişan halimi düzeltmeye çalışıyorum
Bunu ilk kez söylediğimde beni acınacak duruma getirecek ve sen bana güleceksin

Bu cazibe bir bulmaca gibi,çözülemeyen şaibeli bir gizem
Seni çok fazla düşünüyorum ama hiç bir şey bilmiyorum

Zalim olma ve  kasırga gibi bu aşkın üzerinden geçme
Beni sakın kaybetme hakkımda bir şey bilmeden
Çünkü benim gibi bir adam yok

Hey kızım ! Bilmiyorum ! Seni düşündüğümde kalbim patlıyor , Çıldırıyorum!
Neden bana bunu yapıyorsun ? Bunu bana yapma ! Ah bilmiyorum
Ah kızım Bilmiyorum ! Senin çevrende dolanıp dolanıp durmaktan yoruldum
Seni nasıl alacağım ? Ah bilmiyorum !

Sadece bir kez , yaralar içinde bir kez kalsam bile,senden vazgeçmeyeceğim
Hiç bir şey ve hiç kimse beni engelleyemez.Bilmeni istiyorum

Çeviri:Umay@TVXQTurkishFans


0 yorum:

Yorum Gönder